joi, 3 decembrie 2009

Drink'n'Ride.... separately :)

In colectia familiei am adunat de'a lungul anilor (in mare parte cu ajutorul prietenilor) citeva mostre de vinuri speciale (cel putin pentru noi, habar n'am cum sint ele din perspectiva criticilor avizati). Unul dintre vinuri care ne'a cucerit acum citiva ani in timpul unei scurte vizite in Ungaria a fost un Tokaji Aszu (5 puttonyos) delicios, baut pe indelete intr'o pizzerie faina rau din Nyiregyhaza. Urmare a experientei "la pahar" de atunci a fost aducerea, la o vizita ulterioara prin zona, a 3 sticle din incintatoarea licoare (recolte 1993, 2001 si 2002).

Astazi cel mai tinar dintre aceste vinuri a fost sacrificat :D pe altarul sarbatoririi unui eveniment important in familia noastra: DE ASTAZI ANDREEEA ESTE MOTOCICLISTA CU ACTE IN REGULA!!!!!

Nu stiu cum este pentru ea, dar mie anul asta mi s'au implinit mai multe visuri. Printre ele, ne'am luat motocicleta si am sotie motociclista (adaugind la astea faptul ca acum asculta Child in Time linga mine, ca e nebuna rau de tot, ca stie sa spuna nu si nu se lasa manipulata si nu inghite mizerii din partea nimanui, ca e o femeie inteligenta si frumoasa, as putea sa incep sa ma gindesc ca sint chiar un barbat norocos :D).

So... gustul dulce al unei noi impliniri, alaturi de gustul fermecat al unui vin bun, linga o femeie minunata... Buna treaba!



2 comentarii: