sâmbătă, 10 octombrie 2009

Viata ca'n filme

Epuizat de o zi cam friguroasa de tirg handmade ("I love handmade" la Palatul Sutu), m'am retras alaturi de Andreea in dormitor sa adormim la o repriza prelungita de "Two and a half man". Pentru cine nu stie serialul, merita incercat. Dupa vreo 5-6 episoade s'a intimplat minunea, Andreea a adormit de tot iar eu am tras un somn scurt de jumatate de ora.

Decis ca, totusi, ora 11 este un pic prea matinala chiar si dupa o asemenea zi, m'am intors in sufragerie sa mai citesc un blog, sa mai arunc un ochi pe o carte. Si atunci a venit revelatia. Se pare ca in somn mintea mea a continuat sa se uite la serial, televizorul oprit nefiind un impediment demn de bagat in seama. Asa ca am inceput sa citesc bloguri si pareri compilindu'le de parca ar fi fost replici din film. Va spun un lucru cert, viata este cu adevarat interesanta cind toti cei din jur suna a Charlie Harper. Chiar si politicienii.

Va las sa va uitati la 1-2 episoade macar pentru a intelege la ce ma refer.

2 comentarii:

  1. Hehehe, very funny. A început sezonul 7 ;). Şi apropo de politicieni - nu este Alan leit Geoană? în toate?

    RăspundețiȘtergere
  2. :) Interesanta idee, da' parca Alan compenseaza cu poantele dementiale pe care le face cind face misto de frate'su. Geoana nu prea compenseaza cu nimic.

    Da' promit ca o sa ma uit la citeva episoade plecind de la premiza asta, sa vad cum e :))

    RăspundețiȘtergere