miercuri, 6 august 2008

Mea Culpa

Sint momente in care te crezi in virful gramezii, printre cei tari, mari si norocosi. Printre cei buni care au toata autoritatea morala sa priveasca critic in jur. Sint momentele in care ai, am, nevoie de un exercitiu de umilinta.

Am descoperit, din pacate dupa ce am ranit prea mult, cit sint de absurd, cit sint de rau si arogant, cit de mult astept sa fiu aplaudat pentru lucruri pe care le fac fara sa mi se ceara.

Sper sa fiu iertat, de data asta. Si de data asta. Si ma intreb de cite ori am mai fost iertat in trecut.

Ma simt mizerabil acum, cu atit mai mizerabil cu cit stiu ca o merit, ca mi'am facut'o cu propria mina, ca am inchis ochii crezind ca ii am larg deschisi. Ma simt mizerabil si mi'e greu sa ma iert singur. Cu toate astea astept iertarea de la tine. Astept sa ma ierti tu pentru a putea sa incep sa ma iert si eu apoi.

Imi pare rau!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu